Dåliga celler

Jag har inte kunnat uppdatera så mycket för har hur mycket som hellst att göra med x-jobbet, jag har knappt tid för något annat än plugg. Just nu borde jag sitta och skriva på uppsatsen eftersom jag inte kan fortsätta med mina experiment då det verkar vara något fel på cellerna :( Just typiskt jag som ville bli klar med några av mina försök så jag kan börja skriva på resultat delen. Aja jag fick/får sova ut lite nu i helgen iallafall och får lite mer skrivtid. Tänkte börja skriva lite senare just nu vill jag bara koppla av lite.

Just nu känns det som att det spelar ingen roll hur mycket tid jag lägger ner på att skriva och labba jag kommer ingenstans och snart är det dags för inlämning osv! Man känner hur paniken kommer smygande. Men det kommer nog gå bra ^-^ Tänkte lägga upp lite bilder får förra helgen som jag lovade!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0