Söndagsmys

Efter denna dag så var det skönt att avsluta med lite söndags mys. Det har inte varit en av de bästa dagarna.. Till att börja med vaknade jag upp med världens bakis ångest, jag har inte gjort något direkt som jag ångrar eller sånt alls jag bara vaknade upp med ångest.

Sen när jag var i skolan och skulle labba så glömde jag bort koden till mitt passerkort, man kommer inte in någonstans på helger och efter stängning annars. Jag trodde seriöst att jag inte skulle kunna labba idag. Men det ordnade sig jag fick låna ett kort av en kurskamrat (Jag har fortfarande inte kommit på koden och hittar itne lappen där den står nedskriven). det som vände det hela vad att jag förhoppningsvis fick bra resultat!

Sen när man kom hem väntade gott sällskap och en fin söndagsstek! Bra avslut på veckan eller kanske en tidig start på nästa?



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0