Inrednings tips!

Jag har nu börjat komma i ordning här hemma efter flytten men det är så tomt på väggarna tycker jag. En ide jag kom på var att köpa vykort med motiv jag gillade och sen köpa ramar till dem. Detta har nu blivit mitt nya inredningsprojekt här hemma, jag tänkte även försöka variera ramarna i olika stoekar, former samt ha två olika färger. Naturligtvis så tänkte jag med försöka hitta motiv till tavlorna som är lite större så det kanske inte bara blir vykort som motiv.
 
 
 
Detta är iallafall ett litet tips jag har till er då det ibland kan vara svårt och dyrt att hitta tavlor till ens hem som dessutom kanske inte passar ens stil fastän man gillar dem. Om man gör på detta sätt så är det också enklare och billigare att byta ut motiven mot andra som man gillar. Man kan t.ex byta ut några av bilderna när det byter årstid eller när man känner för det.


Kommentarer
Tina

Det var en bra ide :) har själv haft lite i tankarna på att göra så :)

Svar: Det tycker jag du borde, jag ska bara försöka hitta några större bilder med passande ramar till de små jag har och sen kanske man kan ha speglelglas i några av ramarna för att få in lite mer ljus i rummet eller något.
Frida

2013-12-09 @ 22:08:12
URL: http://www.HoonKallasKicki.bloggagratis.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0