Kompis fika!

Idag eftermiddag var första gången jag hade en fika träff dvs. kompis fika! Tyvärr kunde inte två av mina vänner komma så själva iden med kompis fika blev inte riktigt av. Tanken är att man träffar nya och spännande människor när man går på kompis fika. Det fika stunden går ut på är att man bjuder in 2-3 vänner, dessa vänner tar i sin tur med sig en gäst till fikat och så fikar man tillsammans. På detta sätt får man träffa lite nya människor.
 
Vi hade inte mindre trevligt för det och jag fick träffa en ny människa jag inte har träffat förut, vilket var roligt. Så klart bjöds det på fika, te och kaffe och så klart lite sällskapsspel. En lyckad kväll helt enklelt, lite för lyckad för jag glömde ta fler kort. Det blev bara några få bilder men det gör inget den här gången, jag får ta fler bilder vid nästa kompis fika!
 
    
 
Nej nu blir det sängen för min del, hoppas att ni hade en trevlig kväll! God natt
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0