Överraskningsfest!

Igår var det som sagt inplanerat en överraskningsfest för en av våra goda vänners bättre hälft, vilket blev en helt lyckad tillställning och han blev så glad! Jag hade trevligt fastän jag var helt slut och jättetrött. Kakorna jag bakade häromdagen (jordnöts inspirerade kakor) bakade jag enbart till denna kväll och de uppskattades.
 
 
Födelsedagsbarnet i all ära fick en tiara med matchande "trollspö" till, naturligvis fick han även mer seriösa presenter och lite längre fram började det spåra lite men så är det väll när människor träffas och har roligt. Hela kvällen bjöd iallafall på mycket skratt och umgänge.
 
 
 
 
 
 
Mja den sista bilden bjuder jag på men kan tyvärr inte rättvända den, jag vet inte vad det är för anit-kamera människa jag är när det kommer till sånt här men jag lyckas nästan aldrig vara med normalt på en bild. Något jag deffinitivt måste jobba på känner jag.
 
Hoppas ni hade en roligt fredagskväll!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0