Lägenheten

Här kommer lite efterlängtade bilder på min nya lägenhet, inte den bästa av kvalitet jag vet men så är det när man inte har någon annan kamera än den som är på mobilen. Det har ju varit jul osv sen blev jag sjuk så det har inte riktigt hunnits med att ta några bilder heller. Jag har heller inte hunnit köpa så mycket möbler osv än men det kommer ska ni se. 
 
Köket
 
Det tog ett tag innan jag vande mig vid tapeterna men nu älskar jag dem, de är hur fina som helst!
 
   
Det mysigaste med köket måste ändå vara att jag har ett stort, rymligt och svalt skafferi! Sedan gillar jag att alla dörrar osv till skafferiet, städskrubben och klädkammaren har nycklar.
 
Det stora rummet
   
Som sagt lite tomt än men man kan inte få allt på samma gång!
 
Nu har ni få¨tt en liten inblick i hur lägenheten ser ut, som ni ser finns det en massa mysiga detaljer och säkert fler som jag har glömt att visa. Jag valde att inte visa hallen för har inte så mycket där än.
 
Hur ser det ut hemma hos er?
 
 
 
 


Kommentarer
Tina

Vilken fin lägenhet! :)

Svar: tack så mycket, lite lite möbler bara q.q
Frida

2014-01-13 @ 22:27:56


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0