Vår pyssel

Jag har inte bloggat på ett tag nu för jag har varit lite upptagen med annat, ni vet livet. Sedan har jag tappat lite inspiration vad gäller bakning. Man har sådana perioder ibland och man måste tillåta sig själv att ha ha en spådan period för att komma tillbaka utan att stressa upp sig över det. För ett tag sedan postade jag en bild på ett nytt projekt jag har börjat med så jag tänkte visa er en liten glimt av hur långt jag har kommit. 
 
   
 
Nu såhär i början av våren har jag börjat sätta lite frön osv, inget jag har gjort sen jag flyttade hemifrån. När jag var yngre och bodde hemma så var det någonting vi gjorde varje vår, så nu har vårkänslorna innfunnit sig på riktigt! Speciellt nu när jag ser att det har börjat växa! Brukar ni sätta frön på våren?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0